Змајевци ће од ове године имати и званичан документ који вреднује њихово учешће у двојезичној настави. У пројекту који обухвата билингвална одељења, а који се у Змајевој школи реализује од 2011. године, први пут се на овај начин организује тестирање знања енглеског језика на крају осмогодишњег школовања.
Британски савет је понудио тестирање ученика билингвалног одељења VIII4 који желе да провере ниво знања енглеског језика кроз Аптис тест за тинејџере ( Aptis for Teens ). Тестиране су све четири језичке вештине ( читање, писање, слушање и говор) преко онлајн платформе.
Након вишесатног рада, резултати су више него одлични. Код свих ученика процењено је да су веома унапредили знање језика кроз наставу математике и географије, као и учешћем у многобројним пројектима и ваннаставним активностима.
Разговор са астронаутима, сарадња са представницима школа из Шпаније, Финске, Пољске, Норвешке, Русије, бројне активности у склопу Ерасмус+ и eTwinning програма, на крају и коначна процена да из ове школе излазе са Б2 или Ц1 нивоом знања енглеског језика, доказ су и наставницима и родитељима да никад не треба одустајати од могућности да се детету у свакој прилици пружи могућност усавршавања вештина које захтева образовање у 21. веку.