Садржај, начини до којих долазимо до сазнања, комуникација и културолошки аспект представљају четири главне области у реализацији програма двојезичне наставе, закључак је седмодневног тренинга “Designing CLIL” у ком је протекле седмице учествовао наш билингвални тим.
Чланови Центра “ИДЕК” ( IDEC ) и предавач Џин Гловер потрудили су се да кроз мноштво примера, различитих садржаја и радионица представе нове идеје и скрену пажњу на нове облике рада који ће анимирати ученике и родитеље да се укључе у програме билингвалне едукације.
На тренингу се могло чути и каква су искуства колега из Шпаније, Пољске и Немачке у реализацији двојезичне наставе и зашто је важно да се овакав начин предавања још више примењује.
Ово је први пут да ЕУ у нашој земљи, путем платформе “Ерасмус +” и Фондације Темпус, одобрава пројекте мобилности запослених у основним школама. Детаљније о реализацији програма можете да прочитате на страницама нашег блога.
Други део пројекта биће спроведен наредне године у Љубљани. Домаћин нашем тиму биће Билингвална основна школа Даниле Кумар.