” Шта ћеш уписати” је питање које често постављамо осмацима. И док многи знају у коју ће средњу школу кренути, неки су и даље неодлучни. Међутим, ученик VIII2 одељења Милан Андрић је одавно решио шта ће му бити животни позив.
Од петог разреда занимају га природне науке и одлично се сналази у свакој од њих. Схватио је колико је важно открити законитости свега што нас окружује. Током летњег распуста пред полазак у седми разред, читао је уџбеник из хемије и дошао до закључка да је ова наука баш по његовој мери. Први пут се тад сусрео са садржајем овог школског предмета и било му је јасно да је хемија свуда око нас
Кренувши у седми разред, то се показало као тачно. Ишао је на такмичења из математике и био 2. на општинском нивоу, а хемија му је донела 1. место на округу. Напредовао је све више и посвећивао пажњу овој елементарној науци. Од другог полугодишта седмог разреда, хемију прати по индивидуалном образовном програму за надарену децу, ИОП3. Овај предмет је постао најважнија сфера његовог интересовања, иако се са њим срео тек са 13 година.
Оно чему смо посвећени и где смо истрајни, доноси резултате. У осмом разреду, Милан заузима 1. место на републичком такмичењу из омиљеног предмета, и тако је заокружио осмогодишње школовање на најлепши могући начин.
Оно чему смо посвећени и где смо истрајни, доноси резултате. У осмом разреду, Милан заузима 1. место на републичком такмичењу из омиљеног предмета, и тако је заокружио осмогодишње школовање на најлепши могући начин.
Уписао је смер за биологију и хемију у Митровачкој гимназији и у средњој школи планира да настави са такмичењима. Жеља му је да постане професор хемије на факултету и посвети се грађењу каријере из ове експерименталне науке.
Има слободног времена јер уме добро да се организује. Проводи га као и већина његових вршњака. Поред тога, проширује знање из хемије и ван школе путем литературе и интернета.
Милан је позитиван и одлучан дечак којег љубав према најдражој науци води ка остварењу снова. У томе ће сигурно успети, јер и љубав је хемија, зар не ?
Има слободног времена јер уме добро да се организује. Проводи га као и већина његових вршњака. Поред тога, проширује знање из хемије и ван школе путем литературе и интернета.
Милан је позитиван и одлучан дечак којег љубав према најдражој науци води ка остварењу снова. У томе ће сигурно успети, јер и љубав је хемија, зар не ?