Ученици трећег четири су сада већ искусни итвинери. У другом полугодишту ове школске године придружили су се занимљивом међународном пројекту под називом “Маths in Motion”, са циљем да математичке појмове уче на нов и занимљив начин-уз покрет.

Сваког месеца су се опробали у новом изазову а своје резултате поделили са осталим учесницима у пројекту. У фебруару су разне геометријске облике представили телом. У марту су размишљали о симетрији као математичком појму и покушали да је прикажу у плесу, користећи песме обрађиване на часовима музичке културе. Април је био месец сабирања и одузимања на “живој” бројевној правој а мај месец ритма који су трећаци стварали пљескајући уз своје име. Све ове активности “зачинили” су употребом енглеског језика а њихова учитељица Лидија Фокс CLIL методом коју и иначе користи у настави.

Предности оваквих пројеката су многобројне, а овом приликом издвајамо развијање међупредметних и ИКТ компетенција, као и учења математичких појмова на нов, забаван начин. За оне који нису спортски настројени, било је ово занимљиво искуство, јер су часови физичке културе на једно време добили ново, неуобичајено рухо.

Део активности можете погледати у следећим линковима и на фотографијама.

Део активности можете погледати у следећем линку и на фотографијама.https://www.youtube.com/watch?v=FPc_Pgv48Co